Adakent Üniversitesi’nde birbirinden eşsiz aktiviteler, hizmetler, spor alanları, öğrenci kulüpleri, kütüphane vb. imkanlarıyla siz öğrencilerimize en iyi hizmeti sunmak için varız.
– Tıp Fakültesi – Turizm İşletmeciliği
– Diş Hekimliği Fakültesi – Eczacılık Fakültesi
– Hukuk Fakültesi – Psikoloji Fakültesi
– Eğitim Fakültesi – İşletme
– Sağlık Bilimleri Fakültesi
Ada Kent Üniversitesi Tıp Fakültesi, bilime yatırım yapan; öğrencilerini araştırmaya ve bilgi üretmeye teşvik eden; programın yenilenmesi ve geliştirilmesine ve karar alma süreçlerine öğrencilerin aktif katılımlarını sağlayan; klinik stajların yanında toplum içinde eğitime önem veren; yurtiçinde ya da yurtdışında tıbbın tüm alanlarında ilerlemeye hazır evrensel hekimler yetiştirmeyi hedefleyen bir kurum olarak varlığını sürdürüyor.
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde kurulan diş hekimliği fakültemizin hedefi kısa zamanda sizlerle birlikte diğer diş hekimliği fakülteleri içinde ilk sıralara yerleşmektir. 2018-2019 öğretim yılında Türkiye çapında Yüksek Öğretim Kurumu denkliğini almış, ulusal ve uluslararası alanda yetkin ve yeterli diş hekimliği eğitimi verebilecek bir fakülteye davetlisiniz.
Hukuk eğitiminin niteliği, hukuk devleti olma ve hukukun üstünlüğü ilkesini hayata geçirme açısından temel belirleyici faktördür. Hukuk ve adalet ancak iyi yetişmiş, pozitif hukuka hakim, ideal hukuka bağlı, muhakeme ve yorum yeteneği kazanmış, uluslararası düzeyde donanımlı hukukçular eliyle gerçekleştirilebilir.
Ada Kent Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2016-2017 akademik yılında Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık ve İngilizce Öğretmenliği Lisans Programlarında İngilizce Hazırlık sınıflarında eğitim-öğretime başladı. 2017-2018 akademik yılı itibariyle Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü faaliyete geçti. Eğitim Fakültesi, bünyesinde yer alan Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği, İngilizce Öğretmenliği, Türkçe Öğretmenliği ve Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik bölümleri ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde; Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı, KKTC vatandaşı ve uluslararası öğrencilere hizmet vermeye devam ediyor.
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde hemşirelik eğitim, araştırma ve hizmetlerinin gelişimine katkıda bulunmak üzere; birey, aile ve toplumun sağlığının korunması ve geliştirilmesine odaklanan, hastalıkların önlenmesi, tedavisi ve rehabilitasyonunda sağlık ekibinin etkin bir üyesi olarak yer alan, hemşirelik bakım hizmetlerini mesleki yasalar ile etik ilke ve sorumlulukları çerçevesinde bütüncül bir yaklaşımla sürdüren, bilim ve teknolojinin güncel yaklaşım ve yöntemlerinden yararlanan, yaşam boyu öğrenme ve kişisel gelişim sorumluluğunu üstlenen, yenilikçi uygulamaları ile değişim yaratan, hemşirelik bakımı, hemşirelik hizmetlerinin yönetimi ile hemşirelik eğitim ve araştırma alanlarında danışmanlık yapabilen, analitik ve eleştirel düşünme yeteneği gelişmiş, güçlü liderlik özelliklerine sahip hemşireler yetiştirmektir.
Eczacılık mesleğinin ilkelerini ve etik anlayışını kavramış, toplum sağlığında ilk basamak sağlık danışmanlığı hizmetini verebilecek üst düzey uluslararası donanıma sahip, meslekteki son bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip etme özelliği kazandırılmış nitelikli eczacılar ve bilim adamları yetiştirmek.Alanımızdaki bilimsel araştırmalara evrensel ve bölgesel düzeyde katkıda ulunmak.Elde edilen bilgileri eczacılık hizmeti yoluyla toplumun yararı için kullanmak.Uluslararası ilaç endüstrisinde ve mesleğin diğer dallarında çalışmak için gerekli bilgi birikimini aktarabilecek bir fakülte çatısı altında bölgemizin en iyi ve saygın eczacılık fakültesi olmaktır.
Yazılım Mühendisliği Lisans Programında temel derslere ek olarak, modern toplumun gereksinimlerinden olan, geniş kapsamlı yazılımlar üretebilmek için gerekli bilgisayar yazılımı derslerine ağırlık verilmektedir. Yazılım Mühendisliği mezunları aldıkları kaliteli eğitimle üretimin her safhasında yazılım çözümleri üretebilme becerisine sahip olurlar. Bu programda mezuniyet yılındaki öğrenciler, seçtikleri teknik derslere ek olarak mezuniyet projesi hazırlamaktadırlar.
Psikoloji lisans programının amacı, öğrencileri çeşitli konu, bakış açısı ve sorgulamalarla tanıştırarak, lisansüstü eğitimlerinde sosyal, gelişim, endüstri, sağlık, medya,klinik, gelişim, trafik psikolojisi gibi psikolojinin çeşitli altalanlarında çalışmaya hazırlamaktır. Psikoloji öğrencilerini hedef alan bir program oluşturabilmek amacıyla, çoğu bölüm temel dersi sadece Psikoloji Bölümü’ne kayıtlı olan öğrencilerine verilmektedir. Psikoloji Bölümü dışındaki öğrencilere ise, psikoloji hakkında temel bilgileri verebilmek adına Genel Psikoloji, Psikoloji Bilimine Giriş, Sosyal Davranışları Anlamak gibi seçmeli olarak alabilecekleri dersler verilmektedir.
Turizm geliştirme, seyahat endüstrisinin yönetimi, turizm pazarlaması ve turizm hizmetleri üzerine yoğunlaşırken; otelcilik yönetimi oteller, restoranlar, yolcu gemileri, eğlence parkları, ülke kulüpleri ve kongre merkezleri dahil olmak üzere konaklama faaliyetlerinin tüm yönlerine odaklanan bir alandır.
Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik çoğu kez aynı kabul edilir. Ama aslında iş dünyasında farklı kapsamlara sahip iki farklı endüstridir bu da çok disiplinli bir yapıyı ortaya çıkartır ve bu iki endüstride aynı anda yer alabilecek yöneticilere ihtiyaç duyulmaktadır.
İşletme ve Ekonomi Fakültesi’nde misyonumuzun eğitim odaklı yönünün bilinci içerisinde tüm programlarımıza yenilik ve mükemmellik getirmek için uğraş vermekteyiz. Öğretim etkinliğine büyük önem veriyoruz ve bu doğrultuda projeler, vaka çalışmaları, egzersizler, grup çalışmaları ve sınıf içi tartışmalar gibi interaktif öğretim yöntemlerinin kullanımını teşvik ediyoruz. Öğrenciler aktif öğrenenler haline gelmelidir felsefesini destekliyor, sadece pasif dinleyenler değil, interaktif yöntemlerle derslere katılan olmalarını sağlıyoruz.
Oryantasyon programı çerçevesinde belirtilen günlerde sizleri karşılıyoruz. Sizleri karşılayabilmemiz için gelmeden tüm uçuş bilgilerinizi en az 48 saat öncesinden Öğrenci işleri veya Uluslararası ofisimize bildirmeniz gerekmektedir.
Hızlı Ve Kolay Bir Şekilde Okulumuza Kayıt Olmak İçin Tek Yapmanız Gereken Tıklamak.